maanantai 2. kesäkuuta 2008

Yllättävä, aivan ihana lahja Albertolta

Olen ollut jo pitkään lumoutunut Nightwish-yhtyeen musiikista. Se on jotenkin salaperäistä ja fantasiamaista. Alberto on saanut kuljettaa minua katsomassa yhtyeen konsertteja – ja hän on niin ihana, ettei ole kertaakaan sanonut, ettei viitsi lähteä. Grazie, Alberto.

Alberto on aina pitänyt vinyylilevyjä CD-levyjä parempina, ja niinpä hän yllätyksekseni toikin minulle ison kasan Nightwish-vinyylejä.



Alberto oli valinnut levyt sävy sävyyn, sillä Nightwishin studioalbumeista hän oli jättänyt hankkimatta vain Angels Fall First -levyn ja Wishmaster-levyn, jotka eivät ole kansiltaan sinisävyisiä kuten nämä nyt saamani levyt. Hassu karhu!

Suurin yllätys oli kuitenkin rumpukalvo, jota Alberto pitää yllä olevassa kuvassa kädessään. Se on Nightwish-rumpali Jukka Nevalaisen pikkutomista, ja siinä on yhtyeen kaikkien jäsenten nimikirjoitukset. Alberto oli saanut sen muusikkoystävältään ja lahjoitti sen minulle. Olin häkeltynyt – ja todella iloinen. Rumpukalvo täytyy vielä kehystää, kunhan ehdin. Tässä joka tapauksessa vielä lähikuva siitä:

Ei kommentteja: